۳ تمرین که برای کوچک کردن شکم مضر است

six packs abs

همه ی ما چند تمرین خاص برای آب کردن چربی های شکم را انجام می دهیم ولی بدون آنکه بدانید انجام برخی از تمرین های حتی معروف برای بدن شما ضرر دارد. در این تمرین ها شما ریسک بزرگی می کنید و احتمالا ضرری به پشت شما وارد شود که جبران آن برای شما سخت باشد. به علاوه اینکه نشستن روی صندلی محل کار هم برای شما دردناک است. نتیجتا ما برای شما تمریناتی را آماده کرده ایم که با ضرر کمتر سود بیشتری در این زمینه به شما می رساند. با کارشناسان ماهمراه باشید.

آویزان شدن از یک بارفیکس و یا دستگاه مربوطه به همین حرکت در باشگاه ها و بلند کردن پاها در راستای کمرتان. این حرکت باعث خم شدن شدیدی در کمر شما می شود و حتی اگر عضلات شکمتان خوب پرورانده شده باشد هم نباید این کار را انجام دهید. متاسفانه اکثر تازه واردها این کار را انجام می دهند و نهایتا موجب درد هایی در کمر می شود. برای جلوگیری از ضربه ی این حرکت سعی کنید پاها را در سینه تان جمع کنید و پشتتان را تکیه دهید، با اینکه سخت تر است سود بیشتری برای شما دارد.

دراز و نشست با پاهای روی زمین نگاه داشته شده تمرین مضر دیگر برای کمر است. این حرکت هم فشار زیادی را روی باسن و کمر شما وارد می کند و توصیه نمی شود. برای نتیجه ی بهتر گرفتن بدنتان را تا ۴۵ درجه از حالت افقی خم کنید و اگر از دستگاه های باشگاه استفاده کنید بهتر نیز هست.

و نهایتا ماشین های درون باشگاه که به صورت اتوماتیک برای ساخت ماهیچه های شکم به کار می رود هم مناسب نیست. استفاده ی زیادی از این ماشین ها می تواند برخی ماهیچه ها را زیادی بپروراند و برخی را خیلی کمتر. دوری کردن از این ماشین ها توصیه می شود.

اگر واقعا می خواهید چربی های شکم را آب کنید تمریناتی که قسمت شکم را ایزوله می کند توصیه نمی شوند. شاید با این تمارین ماهیچه های خوبی بسازید ولی اگر حتی سیکس پکتان زیر چربی ها پنهان شود کسی قادر به دیدن آنها نیست. به جای آن روی تمریناتی که حرکات مقاومتی برای بدن و کاردیو ی سبک را با هم به صورت ترکیبی شامل می شود تمرکز کنید. با این کار متابولیسم بدن را افزایش و وزن بیشتری را کاهش می دهید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب