میتوانیم بدون هیچ گونه دستگاهی ۱۳ دقیقه ورزش کنیم

Home Workout

در این پست قصد داریم تمارین اصولی ورزشی که برای بدن بسیار مفید است را به شما آموزش دهیم. این تمرینات که بیشتر شامل تمرینات کششی است مانند شنا، درازو نشست و خیز تمام عضلات بدن شما را به چالش می کشد و در ۱۳ دقیقه یک تمرین ورزشی کامل انجام داده اید. پس با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید.

13 دقیقه تمرین ورزشی بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی

به جای شنا می توانید از حرکت شنا به سبک شیرجه رفتن که در تصاویر مشاهده می کنید که موجب کشش ناگهانی فیبرهای ماهیچه ای(که پتانسیل زیادی برای افزایش سایز و قدرت دارند) و در شانه ها و سینه ی و ماهیچه های سه سر واقع شده است ، استفاده کنید.

13 دقیقه تمرین ورزشی بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی

به جای اسکات معمولی می توانید اسکات را مانند تصویر با دو وزنه انجام دهید که یک تغییر بسیار بزرگ در این حرکت است و ضربان قلب شما را بالا می برد و به تبع آن تعادل و پایداری شما بیشتر می شود.

13 دقیقه تمرین ورزشی بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی

و وقتی حرکت خیز را انجام می دهید سعی کنید این کار را به سمت عقب مانند تصویر انجام دهید و بین هر بار خیز برداشتن کمی در حالت اسکات بمانید و سپس به حالت ایستاده بازگردید. این کار ماهیچه های شما را برای مدت طولانی تری آماده به کار نگاه می دارد و در رشد آن ها بسیار موثر است.

این تغییرات و دیگر تغییرات که ذکر می کنیم را با ۱۵ ثانیه استراحت بین ست ها انجام دهید که به شما اجازه می دهد یک تمرین ورزشی سنگین را در ۱۳ دقیقه بگنجانید ( بدون هیچ گونه وسیله ی ورزشی)

13 دقیقه تمرین ورزشی بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی

انجام این کارها را توصیه می کنیم:

این تمرین ها را با ۱۵ ثانیه استراحت میان هر ست انجام دهید. بعد از اینکه ۶ تمرین را انجام دادید ۳۰ ثانیه استراحت کنید و این می شود راند اول. ۲ راند این کار را پشت سر هم انجام دهید.

  • ۶۰ ثانیه خیز به عقب و ماندن در حالت اسکات
  • ۴۵ ثانیه شنای شیرجه ای
  • ۳۰ ثانیه زانو بلند
  • ۶۰ ثانیه اسکات با وزنه
  • ۴۵ ثانیه شنای معمولی
  • ۳۰ ثانیه حرکت تند مانند تصویر آخر در بالا
[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مطالب

پر بازدید ترین مطالب